A vásárlás menete
A vásárlásra illetve megrendelés leadására alapvetően kétféle módón nyílik lehetőség:
- Bemutatótermünkben vagy telephelyünkön a termék megtekintését és kipróbálását követően.
- Webshop-on keresztül a termék megrendelésével, és a rendelés elfogadásával.
Mindkét esetben a készleten lévő áru átadására, illetve átvételére a vételár átvételét, illetve megadott számlaszámunkra történő beérkezését követően kerül sor. A papír alapú számlát minden esetben a termék mellé csomagoljuk.
Ha a megvásárolni kívánt termék nincs készleten, és a vásárló megrendelését bemutatótermünkben adja le, akkor a vételárat előre kell fizetni. A megrendelés elfogadására csak a vételár átvételét, illetve megadott számlaszámunkra történő beérkezését követően kerül sor. Ebben az esetben a megrendelés során pontosan meg kell határozni a termék típusát, illetve rendelhető opcionális tulajdonságait (pl. szín vagy színösszeállítás, beltartalomra vonatkozó opcionális lehetőségek). A megrendelés módosítására annak elfogadását, és a Gyártónak történő továbbítását követően már nem nyílik lehetőség.
Rendelési információk
- A vásárlás regisztráció nélkül nem lehetséges. A regisztrált felhasználó ugyanakkor bármikor kérheti adatainak törlését.
- Amennyiben szeretné legközelebbi vásárlása alkalmával mindössze a kosár tartalmát kell összeállítani, ezért is ajánlott a regisztráció elvégzése.
9. Megrendelések feldolgozása
- A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8:00-16:00 óráig.
- A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, annak feldolgozása az azt követő munkanapon történik.
- Minden esetben telefonon és/vagy e-mailen visszaigazoljuk, hogy mikor tudjuk teljesíteni megrendelését. Maximális teljesítési határidő: a visszaigazolástól számított 60 munkanapon belül, terméktől függően.
- A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetőknek a beszállító általi, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
- Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk, ellenőrizze a spam (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.
Rendelés menete a webshop-ban történő vásárláskor
- A megvásárolni kívánt terméket helyezze a „Kosár”-ba.
- Ha nem szeretne további terméket vásárolni, akkor a kosár megtekintése gombra kattintva ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék adatait illetve darabszámát. A „Törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát.
- Ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiség módosítását követően kattintson a kosár frissítése gombra. Ha, minden adat megfelelő, akkor lehetőség van a szállítási adatok megadásával a szállítási költségek kiszámíttatására is a „Szállítási díj kiszámítása” feliratra kattintva. Az így előbukkanó űrlapban megadható a szállítás kiszámításához legszükségesebb Ország, megye és irányítószám adatok. Az adatok megadása vagy módosítása után a „Végösszeg frissítése” feliratra kattintva a megadott adatok alapján kiszámolásra kerül a szállítás költsége, amely hozzá adódik a vásárlás összegéhez, ha nem ingyenes szállításra jogosult.
- A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva eljutunk a „Pénztár” oldalra. Itt kell megadni a vásárláshoz szükséges személyes adatokat és itt kell kiválasztani a szállítási és fizetési módot.
A Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
- Weboldalunkon csak banki utalással lehet fizetni. A banki utaláshoz szükséges részletek megtekinthetők a „Fizetési információk” oldalon, illetve a megrendelés elküldése utáni oldalon. Ezek az adatok a megrendelés tényét igazoló e-mailben is megtalálhatók, amit a vásárló kap közvetlen a megrendelés elküldése után, az általa megadott e-mail címre.
- A szállítási módok közül a „Pénztár” oldalon lehet választani. A webshop termékeinek megvásárlása során a „Házhozszállítás” és „Személyes átvétel” között lehet választani. A házhozszállítás 1600 Euro (kb. 500.000 Ft) vásárlási összeghatár felett ingyenes. Ez alatt a szállítási költség ….. Euró. A webshopban meg lehet adni a „Számlázási adatokat” amely tartalmazza a vásárló
- vezeték- és utónevét vagy cégnevet,
- e-mail címét,
- telefonszámát,
- az ország és cím adatokat, irányítószámot és megyét.
- A vásárlónak módjában áll megadni külön szállítási címet is, ha az nem egyezik meg a számlázási címmel.
Megrendelés.
- Amennyiben már regisztrálta magát, be tud lépni saját felhasználói fiókjába. A megrendelés elküldéséhez regisztráció szükséges, de ez a vásárlási adatai megadásával egy időben meg is történik. Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
- A megrendeléshez az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) elfogadása szükséges. Az ÁSZF megtekinthető a megrendelés oldalán található „Általános Szerződési Feltételek” linkre kattintva. Az összes szükséges adat megadása után a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva a vásárló elküldi rendszerünkbe a rendelését. Erről a vásárló egy e-mail értesítést kap az általa megadott e-mail címre. Ebben az e-mailben megtalálhatóak a vásárlás részletes adatai, és tartalmazza a banki előre utaláshoz szükséges adatokat is. A rendelések csak a visszaigazolásuk után kerülnek lefoglalásra. A megrendelések kiszállítási dátumával és időpontjával kapcsolatos információkat e-mailben küldjük meg. A vásárló rendelését követően érkező első értesítés tájékoztató jellegű és nem jelenti automatikusan a rendelés elfogadását.
Szállítási/számlázási, illetve a belépési adatok megadása.
- Kérjük, kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről.
- Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást, ellenőrizze a spam (levélszemét) mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni Önnel a kapcsolatot.
- Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.
- Fogadja el a rendelési feltételeket a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerte annak tartalmát.
- Az adatok megadását követően a „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet (Pl.: a készülék, vagy termék színét illetően.). Szükség esetén ezen az oldalon módosítani tudja a megadott adatokat, illetve visszaléphet a kosár tartalmának módosításához is. A megrendelés elküldését követően telefonos kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés adatait.
- A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről.
- A beérkezett megrendelését telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat.
Fizetési mód
- Az oldalunkon az árakat Euro-ban tüntettük fel, mivel gyártóinkkal a kereskedés ebben a pénznemben történik. Emiatt az Euro-ban történő fizetést részesítjük előnyben. A Forintban történő fizetés esetén a vételár átszámítására kerül sor. A termékek árának Forintba történő átszámítása esetén a megrendelés elfogadásának időpontjában az MNB aktuális, Euro/Forint középárfolyamát vesszük figyelembe.
- A megrendelt termék árát személyes átvétel esetén a vásárlás pénznemében készpénzben vagy előreutalással, házhoz szállítás esetén előreutalással az alábbi módokon lehet megfizetni:
- a Raiffeisen Bank: 12050002-01554821-00100001 számlaszámon forintban (HUF), illetve
- a Raiffeisen Bank: 12050002-01554821-00200008 számlaszámon Euro-ban.
- Az 1600 Euro (kb. 500.000 Ft) alatti végösszegű vásárlás esetén a termék(ek) kiszállítását partner cégünk végzi, a szállítási költséget a vásárló fizeti meg a szállító cég képviselőjének. 1600 Euro (kb. 500.000 Ft) feletti vásárlás esetén az eszközt az Impressivia Kft. szállítja házhoz és előre egyeztetett feltételekkel vállaljuk a készülék beüzemelését is.
- A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője alapján minden költséget tartalmaz, amelyet a visszaigazoló levélben rögzítünk.
- A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.