Vásárlási információk – ÁSZF

Általános szerződési feltételek

A honlapot üzemeltető Impressivia Kft. közvetlen értékesítési tevékenységet is folytat, így nem csupán a webshopon keresztül lehetséges a vásárlás.

Kérjük, amennyiben vásárlója, aktív felhasználója kíván lenni webshopunknak, figyelmesen olvassa el általános szerződési feltételeinket (a továbbiakban ÁSZF), és kizárólag akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben a szerződés minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, így online adásvételi szerződés jön létre. A megkötött szerződés a későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

1. Üzemeltetői adatok, információk

  • Név: Impressivia Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társság
  • Rövid név: Impressivia Kft.
  • Székhely: 1067 Budapest, Csengery utca 62/a. 3. emelet 16.
  • Telephely: 5435 Martfű, Jókai út 24.
  • Adószám:25548109-2-42
  • Cégjegyzékszám: 01-09-281540
  • Adatkezelési nyilvántartási azonosító: NAIH-99286/2016.
  • Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus levelezési cím: info@impressivia.hu
  • Szállítási partnerünk: MPL Futárszolgálat
  • Személyes átvételi lehetőség: székhelyünkön vagy telephelyünkön
  • Telefonos elérhetőség: +36 703664553
  • Megrendelések feldolgozása: hétköznaponként 8:00-tól 16:00 óráig
  • Megrendelések teljesítésének maximális ideje: 60 nap (terméktől függően)
  • Webshop domain: http://impressivia.hu

2. Panaszügyintézés

Panaszügyintézés módja: alábbi elektronikus vagy telefonos elérhetőségeinken rendelkezésre állunk.

  • Panaszok közlésére szolgáló elektronikus levelezési cím: info@impressivia.hu
  • Panaszok közlésére szolgáló telefonszám: +36 70 3664553

Békéltető testület: a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testület.

3. Tárhely-szolgáltató adatai

Cégnév: Tarhely.Eu Szolgáltató Kft.
Székhely: 1144 – Budapest, Ormánság u. 4.
E-mail cím: support@tarhely.eu

4. Megvásárolható termékek és szolgáltatások köre

  • Audio készülékek.
  • Audio készülékek megfelelő elhelyezési és üzemeltetési lehetőségeit támogató egyéb eszközök.
  • A szállítási költséget 1600 Euro (kb. 500.000 Ft) alatt a megrendelő fizeti.
  • A készülékek és eszközök személyes átvételére lehetőséget biztosítunk a székhelyünkön, illetve telephelyünkön előre egyeztetett időpontban.

5. Kínált termékkategóriák

  • Audio eszközök: erősítők, hangfalak, forráskészülékek.
  • Audio kellékek: kábelek, elektroncsövek.
  • Akusztikai kiegészítők: falra szerelhető és mozgatható akusztikai elemek.
  • Bútor-kiegészítők: készülékállványok, alátétek, polcok, falitartók.
  • A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt általános forgalmi adót (Áfa), azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

6. Térítésmentesen kínált szolgáltatásaink

  • Vállaljuk előre egyeztetett módon az 1600 Euro (kb. 500.000 Ft) feletti termékek ingyenes házhoz szállítását és igény szerinti beüzemelését. A nem általunk üzembe helyezett készülékekben a helytelen üzembe helyezés miatt bekövetkezett meghibásodásért felelősséget nem vállalunk.
  • Készleten lévő készülékeink megtekinthetők és meghallgathatók bemutatótermünkben vagy telephelyünkön, előre egyeztetett időpontban.
  • Lehetővé tesszük készleten lévő készülékeink kipróbálását saját rendszerbe illesztve, előre egyeztetett feltételekkel.
  • Lehetőséget biztosítunk arra is, hogy saját készülékét bemutatótermünkben kipróbálhassa a megvásárolni szándékozott komponenssel együtt. (Pl. A megrendelni szándékozott hangfalat vásárlás előtt a vásárló saját erősítőjével együtt kívánja meghallgatni a bemutatótermünkben.)

7. A vásárlás menete

A vásárlásra illetve megrendelés leadására alapvetően kétféle módón nyílik lehetőség:

  • Bemutatótermünkben vagy telephelyünkön a termék megtekintését és kipróbálását követően.
  • Webshop-on keresztül a termék megrendelésével, és a rendelés elfogadásával.

Mindkét esetben a készleten lévő áru átadására, illetve átvételére a vételár átvételét, illetve megadott számlaszámunkra történő beérkezését követően kerül sor. A papír alapú számlát minden esetben a termék mellé csomagoljuk.

Ha a megvásárolni kívánt termék nincs készleten, és a vásárló megrendelését bemutatótermünkben adja le, akkor a vételárat előre kell fizetni. A megrendelés elfogadására csak a vételár átvételét, illetve megadott számlaszámunkra történő beérkezését követően kerül sor. Ebben az esetben a megrendelés során pontosan meg kell határozni a termék típusát, illetve rendelhető opcionális tulajdonságait (pl. szín vagy színösszeállítás, beltartalomra vonatkozó opcionális lehetőségek). A megrendelés módosítására annak elfogadását, és a Gyártónak történő továbbítását követően már nem nyílik lehetőség.

8. Rendelési információk

  • A vásárlás regisztráció nélkül nem lehetséges. A regisztrált felhasználó ugyanakkor bármikor kérheti adatainak törlését.
  • Amennyiben szeretné legközelebbi vásárlása alkalmával mindössze a kosár tartalmát kell összeállítani, ezért is ajánlott a regisztráció elvégzése.

9. Megrendelések feldolgozása

  • A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8:00-16:00 óráig.
  • A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, annak feldolgozása az azt követő munkanapon történik.
  • Minden esetben telefonon és/vagy e-mailen visszaigazoljuk, hogy mikor tudjuk teljesíteni megrendelését. Maximális teljesítési határidő: a visszaigazolástól számított 60 munkanapon belül, terméktől függően.
  • A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetőknek a beszállító általi, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
  • Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk, ellenőrizze a spam (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.

10. Rendelés menete a webshop-ban történő vásárláskor

  • A megvásárolni kívánt terméket helyezze a „Kosár”-ba.
  • Ha nem szeretne további terméket vásárolni, akkor a kosár megtekintése gombra kattintva ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék adatait illetve darabszámát. A „Törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát.
  • Ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiség módosítását követően kattintson a kosár frissítése gombra. Ha, minden adat megfelelő, akkor lehetőség van a szállítási adatok megadásával a szállítási költségek kiszámíttatására is a „Szállítási díj kiszámítása” feliratra kattintva. Az így előbukkanó űrlapban megadható a szállítás kiszámításához legszükségesebb Ország, megye és irányítószám adatok. Az adatok megadása vagy módosítása után a „Végösszeg frissítése” feliratra kattintva a megadott adatok alapján kiszámolásra kerül a szállítás költsége, amely hozzá adódik a vásárlás összegéhez, ha nem ingyenes szállításra jogosult.
  • A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva eljutunk a „Pénztár” oldalra. Itt kell megadni a vásárláshoz szükséges személyes adatokat és itt kell kiválasztani a szállítási és fizetési módot.

A Szállítási/fizetési mód kiválasztása.

  • Weboldalunkon csak banki utalással lehet fizetni. A banki utaláshoz szükséges részletek megtekinthetők a „Fizetési információk” oldalon, illetve a megrendelés elküldése utáni oldalon. Ezek az adatok a megrendelés tényét igazoló e-mailben is megtalálhatók, amit a vásárló kap közvetlen a megrendelés elküldése után, az általa megadott e-mail címre.
  • A szállítási módok közül a „Pénztár” oldalon lehet választani. A webshop termékeinek megvásárlása során a „Házhozszállítás” és „Személyes átvétel” között lehet választani. A házhozszállítás 1600 Euro (kb. 500.000 Ft) vásárlási összeghatár felett ingyenes. Ez alatt a szállítási költség ….. Euró. A webshopban meg lehet adni a „Számlázási adatokat” amely tartalmazza a vásárló
  • vezeték- és utónevét vagy cégnevet,
  • e-mail címét,
  • telefonszámát,
  • az ország és cím adatokat, irányítószámot és megyét.
  • A vásárlónak módjában áll megadni külön szállítási címet is, ha az nem egyezik meg a számlázási címmel.

Megrendelés.

  • Amennyiben már regisztrálta magát, be tud lépni saját felhasználói fiókjába. A megrendelés elküldéséhez regisztráció szükséges, de ez a vásárlási adatai megadásával egy időben meg is történik. Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül. Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
  • A megrendeléshez az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) elfogadása szükséges. Az ÁSZF megtekinthető a megrendelés oldalán található „Általános Szerződési Feltételek” linkre kattintva. Az összes szükséges adat megadása után a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva a vásárló elküldi rendszerünkbe a rendelését. Erről a vásárló egy e-mail értesítést kap az általa megadott e-mail címre. Ebben az e-mailben megtalálhatóak a vásárlás részletes adatai, és tartalmazza a banki előre utaláshoz szükséges adatokat is. A rendelések csak a visszaigazolásuk után kerülnek lefoglalásra. A megrendelések kiszállítási dátumával és időpontjával kapcsolatos információkat e-mailben küldjük meg. A vásárló rendelését követően érkező első értesítés tájékoztató jellegű és nem jelenti automatikusan a rendelés elfogadását.

Szállítási/számlázási, illetve a belépési adatok megadása.

  • Kérjük, kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről.
  • Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást, ellenőrizze a spam (levélszemét) mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni Önnel a kapcsolatot.
  • Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.
  • Fogadja el a rendelési feltételeket a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerte annak tartalmát.
  • Az adatok megadását követően a „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet (Pl.: a készülék, vagy termék színét illetően.). Szükség esetén ezen az oldalon módosítani tudja a megadott adatokat, illetve visszaléphet a kosár tartalmának módosításához is. A megrendelés elküldését követően telefonos kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés adatait.
  • A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről.
  • A beérkezett megrendelését telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat.

11. Fizetési mód

  • Az oldalunkon az árakat Euro-ban tüntettük fel, mivel gyártóinkkal a kereskedés ebben a pénznemben történik. Emiatt az Euro-ban történő fizetést részesítjük előnyben. A Forintban történő fizetés esetén a vételár átszámítására kerül sor. A termékek árának Forintba történő átszámítása esetén a megrendelés elfogadásának időpontjában az MNB aktuális, Euro/Forint középárfolyamát vesszük figyelembe.
  • A megrendelt termék árát személyes átvétel esetén a vásárlás pénznemében készpénzben vagy előreutalással, házhoz szállítás esetén előreutalással az alábbi módokon lehet megfizetni:
  • a Raiffeisen Bank: 12050002-01554821-00100001 számlaszámon forintban (HUF), illetve
  • a Raiffeisen Bank: 12050002-01554821-00200008 számlaszámon Euro-ban.
  • Az 1600 Euro (kb. 500.000 Ft) alatti végösszegű vásárlás esetén a termék(ek) kiszállítását partner cégünk végzi, a szállítási költséget a vásárló fizeti meg a szállító cég képviselőjének. 1600 Euro (kb. 500.000 Ft) feletti vásárlás esetén az eszközt az Impressivia Kft. szállítja házhoz és előre egyeztetett feltételekkel vállaljuk a készülék beüzemelését is.
  • A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője alapján minden költséget tartalmaz, amelyet a visszaigazoló levélben rögzítünk.
  • A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

12. Házhoz szállítás

  • Webshopunk 1600 Euro (kb. 500.000 Ft) alatti megrendeléseit az MPL Futárszolgálat kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8:00-17:00 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a csomagot Ön vagy meghatalmazottja át tudja venni.
  • A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.
  • A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Csak abban az esetben szállítjuk/szállíttatjuk ki Önnek a terméket, ha előtte a 11.1. pontban megjelölt számlaszámok valamelyikére átutalja a rendelés végösszegét, vagy jelzi, hogy a terméket székhelyünkön személyesen kívánja átvenni, ebben az esetben a végösszeg készpénzben kell, hogy rendelkezésére álljon.
  • 1600 Euro (kb. 500.000 Ft) feletti készülék vásárlása esetén az Impressivia Kft. a szállító, a szállítás időpontját előre egyeztetjük Önnel. A szállítás előtt, kérjük, utalja át a 11.1. pontban megjelölt számlaszámok valamelyikére a rendelés végösszegét.

13. Kellékszavatosság

  • A vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.
  • Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a vásárló érvényesíteni már nem tudja.
  • Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. Használt termékek esetén ez a határidő min.1 hónap, de legfeljebb egy év.

A vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

  • Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
  • Választott kellékszavatossági jogáról a vásárló egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt vagy arra a vállalkozás adott okot.
  • A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.
  • A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
  • A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen.
  • A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a vásárló kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye.
  • A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

14. Termékszavatosság

  • Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a vásárlónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 13. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
  • Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
  • A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
  • Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
  • A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
  • A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
  • Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

15. Jótállás

  • Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
  • A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.
  • A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
  • Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
  • A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
  • Név: Impressivia Kft.
  • Levelezési cím: 1067 Budapest, Csengery utca 62/a. 3. emelet 16.
  • Telefonszám: +36703664553
  • E-mail cím: info@impressivia.hu

16. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

  • Amennyiben a vásárlás a webshop-on keresztül történik, a szerződésre a távollévők között és az üzlethelyiségen kívül kötött fogyasztói szerződésekre vonatkozó szabályok irányadók. A vásárló a webshop-on keresztül vásárolt termék esetében 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, az igénybevevő jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától vagy a szolgáltatás teljesítésének megkezdésétől számított 14 nap.
  • Ha a vásárló elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az info@impressivia.hu e-mail címre. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. A vásárló határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
  • A vásárló elállása esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A vásárló levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
  • Ha a vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a vásárló a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. A kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
  • A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a vásárlót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a vásárlót semmilyen más költség nem terheli.
  • A visszatérítés esetén az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.
  • A vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy „A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet” 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.
  • A vásárló felelősségre vonható a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Nem illeti meg a vásárlót az elállási/felmondási jog:

  • Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
  • Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.
  • Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak.
  • Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.
  • Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
  • Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
  • Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a vásárló kifejezett kérésére keresi fel a vásárlót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.
  • Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta.
  • Nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében.

17. Adatkezelési nyilatkozat

  • Az impressivia.hu domain néven üzemelő webshop adatait az Impressivia Kft. kezeli.
  • Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik.
  • Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, tartalom szerint beazonosíthatóak legyenek.
  • Az adatkezelő a megadott adatokat az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényben előírtak alapján jár el.

A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző partnerünk megismerheti a csomag kézbesítéséhez.

  • A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges megadandó adatok:
  • név (vezetéknév és utónév),
  • e-mail cím,
  • telefonszám,
  • ország, megye, irányítószám, település, utca, házszám, emelet, ajtó.
  • Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.
  • A webshop-ban történő vásárláshoz szükséges regisztráció, viszont a regisztráció automatikusan létre jön a rendelési adatok megadásával így nem kell külön elvégezni a regisztrációs folyamatot. A regisztráció létrejöttével a későbbiekben visszakeresheti már leadott megrendeléseit, újra rendelheti a termékeket.

A regisztráció során megadott adatokat azok törlésének kéréséig tároljuk:

  • irányítószám, ország, megye, település, utca, házszám, emelet, ajtó.
  • telefonszám,
  • név (vezetéknév, utónév),
  • e-mail cím, használni kívánt jelszó,
  • Regisztrált fiókhoz tartozó megrendelésekhez az alábbi adatok kerülnek rögzítésre, tárolásra:
  • számlázási és szállítási adatok módosításának lehetősége, korábban megadott adatok.
  • regisztrációhoz tartozó belépési adatok (jelszó titkosított formában),
  • eddigi vásárlások (azonosító, megrendelés dátuma, végösszeg, rendelés állapota, megrendelt termékek listája),
    • Hírlevél feliratkozáshoz megadandó adatok:
    • név,
    • e-mail cím.

Hírlevélre feliratkozhat a megrendelés elküldése alkalmával, vagy a webshop oldalain. A feliratkozás kizárólag valós e-mail címmel lehetséges.

  • A feliratkozás elküldése után a megadott e-mail címre a rendszer egy megerősítő hivatkozást (webcímet) küld, amelyre történő kattintással igazolható, illetve erősíthető meg a feliratkozás.
  • A megerősítő webcímre kattintással a felhasználó hozzájárulását adja a hírlevelek küldéséhez. A megadott adatokat az Impressivia Kft. bizalmasan kezeli, nem adja ki harmadik fél számára.
  • A hírlevélről történő leiratkozási lehetőség minden általunk küldött levél alján biztosított a „Leiratkozás” gombra történő kattintással. A „Leiratkozás” gombra kattintást követően a levelezési listáról azonnal törlésre kerül a megadott e-mail cím és a hozzá tartozó adatok mindegyike.
  • Az Impressivia Kft. által küldött hírlevelek tartalma tájékoztató jellegű, aktuális akciókra, információkra hívja fel a figyelmet. A megadott adatokat harmadik fél részére nem adjuk ki, harmadik fél ajánlatait nem kézbesítjük a megrendelő által megadott e-mail címre.
  • A webshop böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az Impressivia Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. Az Impressivia Kft. által használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics
  • A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webshop-ot kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves kérdésre adott válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig kerülnek tárolásra.
  • A megrendelés folyamán rögzített adatokat az Impressivia Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webshop oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra (5 év). Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@impressivia.hu e-mail címen. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 10 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelés elküldését megelőzően lehetséges. A megrendelés elküldését követően az info@impressivia.hu e-mail címen kérhető az adatbeviteli hibák javítása.

18. Jogorvoslati lehetőség

  • Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
  • Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
  • Cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
  • Telefon: +36 (1) 391-1400
  • Fax: +36 (1) 391-1410
  • URL: http://naih.hu

19. Egyéb rendelkezések, információk

  • A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadók.
  • A webshop oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Impressivia Kft. általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.

20. Elállási/felmondási nyilatkozatminta

  • Elállási/felmondási nyilatkozatminta (csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
  • Címzett: (1)
  • Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék(ek) adásvételére irányuló szerződés tekintetében: (2)
  • Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: (3)
  • A fogyasztó neve:
  • A fogyasztó címe:
  • A fogyasztó aláírása (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):
  • Kelt
  • 1) Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.
  • 2) Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése.
  • 3) A megfelelő jelölendő.

21. Tájékoztató az elállási/felmondási nyilatkozathoz

  • Az elállási/felmondási lehetőség attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
  • 500000 Ft alatti termék esetén Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi vagy átadja a terméket.
  • 5000000 Ft alatti termék esetén a visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte. Az utánvéttel feladott terméket nem áll módunkban átvenni!
  • A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
  • Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
  • Nem élhet elállási/felmondási jogával az ÁSZF 16.8. pontjában meghatározott esetekben.

Budapest, 2016. november 22.